Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Ida - 25 maj 2013 13:06

Var på en fest igår hos min kompis Elsa och Linnea var oxå där såklart!! Grattis Elsa!!! :D
Iaf vi tog först kort på oss själva med Elsas systemkamera + vi använde såpbubblor, som jag lägger ut när jag får dem! Sen gick vi in och ner till hennes hemmabio och så tittade vi på två filmer, 10 years (inte bästa filmen jag sett) och en dokumentärfilm, typ, kommer inte ihåg vad den hette, men men! Väldigt spännande film, en 14 årig pojken som försvann 94 och 97 hittar man honom i Spanien (de pratar om att det är i Colombia), men sen upptäcker de att det inte är den riktiga utan en som tagit pojkens identitet! Man vet fortfarande inte vart pojken tagit vägen!! De tror att han är död! Massa funderingar efter filmen!
Sen kom mamma och hämtade mig o vi åkte hem! Jag gick o la mig och vaknade vi nio typ idag!! Åt frukost och gick upp till Lelly, var på promenad, pluggade lite och såg på tv!
Ikväll blir det till elim i frigge på ungdomssamling! Ska bara hitta någon som jag o Linnea kan åka med!!
Linnea på bilden!
Blessings

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards