Alla inlägg den 3 maj 2013

Av Ida - 3 maj 2013 11:57

Som jag lovade ska jag fortsätta helgen från då jag fick träffa min kusin i lördags :)
Så vi myste lite (ganska mycket) och sedan åt vi :D Det va kyckling och ris! Supergott!!
Sedan satt jag och min moster, som kom med min kusin, och pratade träning. Hälften av det hon sa gick in :)
Under tiden vi satt o pratade åt de andra tårta, fast vi fick lite sedan efter vi hade pratat klart!
När vi skulle gå och lägga oss fick jag och min moster, som hade åkt med mig till Örebro, sova i en dubbelsäng!! Superskönt!
På morgonen vaknade jag först av att min kusin låg nere och pratade,men jag somnade om. Sedan efter ett tag kom min moster upp med min kusin och jag fick mysa lite :) sedan gick vi ner och åt frukost :)
Vid elva, strax efter elva åkte jag o min moster till Ikea i Västerås och ett köpcenter som ligger precis bredvid! Så först gick vi en sväng på Ikea och sedan gick vi på några affärer. Innan vi skulle åka tillbaka för att äta så fikade vi på Ikea :) billigt och gott!!
Till lunch åt vi rester från dagen innan ute i solen och bara njöt!! Innan vi skulle åka så tog Gloria några bilder och sedan sa vi hej då och packa in våra saker i bilen och åkte hem!
Sedan tror jag att vi stannade efter vägen och köpte något godis och gick på toa. Och vi kom hem tio minuter innan vi trodde att vi skulle komma hem! Och kvällen var inte slut där utan vi plockade ihop träningskläder och åkte och gymmade!
Jaha det blev ganska långt idag med :)
Tar och berättar om Valborg imorgon!!
Var på en fest!
Bilderna är ifrån helgen i Örebro!
Bless U

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards