Alla inlägg under juli 2012

Hem

Av Ida - 29 juli 2012 21:45

På väg hem efter en rolig grillkväll hos en kompis i friggesund men är trött och behöver sova inför imorgon! :) Ska vakna tidigt för att duscha och packa klart inför resan till Mora!

Filliperbrevet 4:4
"Gläd er alltid i Herren. Än en gång vill jag säga: gläd er."

Vi ska ALLTID vara glada i Herren vår Gud!! Och i allt levande!

Kramar
God bless
MeIda

Av Ida - 25 juli 2012 20:53

Nu är jag på vätterstrand med min pappa, syster Emma och moster AnnaMaria :) Grillar kött med engångsgrill :D
Ha en jättebra kväll :D
God bless <3
MeIda

Av Ida - 25 juli 2012 08:37

Hej! Nu är jag på E4:an på väg mot Jönköping i en bil där ac slutat fungera och solen steker med min pappa och min syster Emma!
Igår kväll var jag med ungdomarna från norrbo/bjuråker på dellenbaden på kung!! Det betyder typ kristna ungdomar norra Gävleborg :) vi fikade, spelade volleyboll, badade och hade andakt :D Det är så mysigt och roligt med alla dem!!

Ni ska få dagensbibel ord på min bibelapp:
Men när den helige Ande kommer över er, skall ni få kraft och bli mina vittnen i Jerusalem och i hela Judeen och Samarien och ända till jordens yttersta gräns." (Apostlagärningarna 1:8)

Ha en jättebra dag idag :D
Massa kramar
MeIda

Av Ida - 20 juli 2012 20:47

Nu är jag på konsert på möljen i stan med Pele och prinsen och det har slutat regnat!!!
Kram

Av Ida - 19 juli 2012 22:59

Har varit på oas sen halv elva imorsen och innan det var det gymmet!!
Nu är det musikcafe på baptistkyrkan i Hudiksvall! Men är lite trött efter en varm dag på stan!
Imorgon blir det nog samma som idag :) oas hela dagen och sen har mamma och pappa en hemlis om att några kommer hem till oss och äter men tänker inte säga vilka!
Konsert på möljen imorgon kl 20:00 med Pele och prinsen!!
Ha det bra :)
God bless
Kram

Av Ida - 18 juli 2012 15:44

Sitter hemma i ett litet rum och spelar piano! Sen blir det Oas på stan under typ hela kvällen!!

Massa kramar

Av Ida - 18 juli 2012 01:33

Markus 10:27
Jesus såg på dem och sade: "För människor är det omöjligt, men inte för Gud. Ty för Gud är allting möjligt."

Kram
Meida

Av Ida - 17 juli 2012 14:18

Nu har sommarn äntligen kommit!!
Solen är på en klarblå himmel och jag ska spela fotboll med min lillebror! Tänk vad bra att Gud kom på sommarn!!
Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards