Direktlänk till inlägg 22 december 2013

Vann

Av Ida - 22 december 2013 22:18

Förra veckan eller förr förra så hade min kompis Moa en tävling på hennes blogg nattstad.se/creative. 

Idag så fick jag veta det här:

VINNAREN I VINTERTÄVLINGEN ÄR.....

 

IDAG DEN 22 DECEMBER 2013, KL 18:12


Hennes bild var riktigt kreaktiv... Jag tycker att det var snyggt med solnedgång/uppgången bakom... Hennes blogg hittar ni på...

www.meida.bloggplatsen.se

 

Ämnet på tävlingen var att man skulle ta en bild på det som påminnde mig om vinter därför gick jag ut en riktigt stomig eftermiddag när jag hade slutat tidigt för att ta en bild. 

Jag tänkte ha med en lucia, för att det är en del av julen och vintern, sedan är solnedgången hemma så fin och så var det massa snö. Jag tänkte ha med ljus bredvid lucian, men det blåste sååå mycket att jag tände ett ljus och sen slocknade det!!! Riktigt irriterande! Tror att jag gjorde slut på minst 10 tändslickor ;)

 


I fredags så var det sista dagen i skolan!!

Jag och Moa kom till skolan till 20 över sju för att vi skulle öva alla låtarna till de tre konserterna vi skulle köra under dagen, klockan åtta. Men vi började runt halv nio! :( Surt eftersom jag behövde kliva upp vid halv 7!

Iaf alla konserterna gick jättebra!! Fick jättemycket bra respons från flera olika på estetlinjen! Superkul! 

Det som inte är lika kul är att mina mostar hade en förkylning och den ar satt sig på mig i fredags :( + att jag har fått feber idag oxå! 

 

I REALLY LOVE ENGLISH!! Jag förstår inte varför inte alla kan prata engelska!? Aja jag får ta och flytta någonstanns i  England eller till Usa!

 

 

It's just two more days until it's Christmas! And tomorrow I'll go to Elsa and Linnea to deliver their giftes!


Bless

 
 
Reseblogg

Reseblogg

22 december 2013 23:43

kram på dig Ida! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan inte låta bli på något vis :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram

http://killensomdrog.se

Ida

22 december 2013 23:50

Tack så mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 19 juli 2014 23:15

Hello!! Its been a while since I wrote last!  I just felt like doing something on the day that was my second year here on Bloggplatsen. And it's a Q/A with some questions I found on a Instagram account    Here it goes:   1. Any scars? Yes, fr...

Hi

Av Ida - 30 mars 2014 15:16

I'm really sorry that I haven't writing for a few weeks/mounths!!    But I need to tip you about something!! A 21 year old guy from Bulgaria! He started talking about Jesus when he was 15 and at his 17 year he was a priest at his first funeral! I...

Av Ida - 10 februari 2014 22:01

I’m really sorry that it’s a day late!! I just didn’t take any time last Saturday and I didn’t had any time last Sunday. But here it is!     We all need to take responsibility for our faith. To think about what we want in ...

Av Ida - 2 februari 2014 15:00

Hello! So this Sunday I’m going to write about How I can do the best with the rest of my life?   So what shall we do then? How can we know what the best thing for us are? In romans 12:1-2 it says: “So I beg you, brothers and sister...

Av Ida - 26 januari 2014 15:15

This week I’ll be write at the right day :) So, in this post I’ll be writing about How I can be filled with the Holy Spirit? In Joel 2:28 it says: “After this, I will pour out my Spirit on all kinds of people. Your sons and daug...

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards