Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Ida - 5 maj 2013 22:46

Hejhej!
Sorry att jag inte skrev igår, det är inget annat än latheten jag kan skylla på.
Iallafall, på Valborg eller sista april var jag och massa kompisar på en fest i friggesund, bjuråker! Fast jag egentligen skulle ha stått i kiosken på Högliden sent på kvällen, men de fixade någon annan till det jobbet :)
Så dagen började med skola först, sedan åkte jag ner på stan för att köpa present till Alex som fyllde år! Sen tog jag bussen hem snabbt för att jag skulle hinna göra en kaka, det var knytkalas, duscha och äta! Det vart stressigt, men jag hann!
Sedan kom min kompis Linnea och hämtade mig och sen plockade vi upp en annan kompis, Johan, som oxå skulle till festen.
Under kvällen pratade vi, lekte lekar ute, matade ett lam, fikade, spelade spel och jag började spela ukulele!! Alex lärde mig lite ackord :D
Pappa och min moster kom och hämtade oss vid 12 och vi kom hem vid 1. Sedan somnade vi gott efter en super rolig kväll!
På onsdagen så hade mina små bröder två varsna kalas!! Första kalaset ca 9-10 barn, andra kalaset ca 20 barn!! Helt sjukt!!!
I fredags var det alpha på Högliden, riktigt mysigt vi har fått det ändå! De har renoverat och renoverar och så fick vi ungdomar flytta :/
Efter föredragen av ledarna så spelade vi "med andra ord"!! Jättekul, mitt lag förlorade :( aja
Senare mot kvällen så pratade jag och min kompis Ester med huvudledaren Ylva om att vi behöver prata mer om ungdomarna och att vi ska få vara med på styrelsemöterna på kyrkan. Vi vill ha en mening och få säga vad vi tycker! Och de gick med på det!! Super! Så vi ska börja ha ungdomsråd där vi lägger fram saker så vi vill få sagt! Vi får se hur det går!! Men är det Guds vilja så kommer det att gå bra!!
Dags att sova bort förkylningen!
Massa blessings to you!

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards