Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 26 september 2012 08:15

Båten, Den var helt awsame!! Det var konserter mellan kl 00:30 - 4:45! Sen var det bönevaka! Jag och två av mina kompisar gick och la oss vid strax efter 5 :) de flesta sov mindre än 4 timmar, jag sov 1,5 Timme!
Det var Sverigepremiär för bandet Planetshakers!
Vi hade en temalåt som heter we are the free med Matt Redman! Lyssna på den! Den är jättebra ?
Ha en jättebra dag!
Bless
Ida

Av Ida - 26 september 2012 08:15

Båten, Den var helt awsame!! Det var konserter mellan kl 00:30 - 4:45! Sen var det bönevaka! Jag och två av mina kompisar gick och la oss vid strax efter 5 :) de flesta sov mindre än 4 timmar, jag sov 1,5 Timme!
Det var Sverigepremiär för bandet Planetshakers!
Vi hade en temalåt som heter we are the free med Matt Redman! Lyssna på den! Den är jättebra ?
Ha en jättebra dag!
Bless
Ida

Av Ida - 10 september 2012 23:57

Tjo!
Nu var det ett tag sen!! Men skriver när jag har tid och känner för det!
På fredag är jag förhoppningsvis ledig hela dagen eftersom jag ska till BÅTEN!!!!! Ska bli super kul! Träffa massa kompisar och MASSA nya, säkert jättesnälla, kristna kompisar på båten silja line galaxy!!! Första gången på ett kryssningsfarty, för mig, och det är första gången i Sverige som det är en kristenungdomskoneferens på havet! Spännande! Taggar så fruktansvärt mycket tills på fredag!!
Men har en hel vecka i skolan först ?
Men skolstarten har förövrigt varit bra ? förra veckan var 9orna, våra mentorer/coacher och våran rektor på en församlingsgård utanför ljusdal. Där vi gjorde massa roliga saker och alla tyckte de var roligare än vad de väntat sig! Under våra teamdagar (skolan kallar veckan så) så gick nästan alla blindpromenad och en ramlade ungefär 6-7 gånger under hela promenaden på gården!! Sen dagen efter gick vi ca. 1.3 mil genom skog och på väg upp till björnberget i tallåsen! Vart slut i fötterna nästan på en gång, men vi klarade det och jag är jätteglad att jag gjorde nya saker den veckan för jag blev pushad till det (på ett bra sätt) och fick mycket hjälp av Gud den veckan! Första bilden är från andra kvällen under teamdagarna!
Nu ska jag ta och sova så jag orkar med den här veckan så vi bara kan ha kul på BÅTEN och inte vara så trött!!
Massa godnatt kramar
Ida

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards