Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida - 31 oktober 2013 23:42

Sitter i min ensamhet och tittar på twilight breaking dawn 1 på min skoldator! :D
Jag har lov nu :) riktigt skönt faktiskt :) ett välförtjänt lov äre!!
Nästa vecka är jag ledig vilket är 2 veckor lov ;) för att på måndag gör jag en galloperation!
Jag vet inte om jag har skrivit här men jag har sen i mitten av språkresan haft problem med magen. Fått värkar i mage o rygg som är värre än mensvärk :( åkt på akuten massa ggr och äntligen vet vi vad det är!!! Och ska få bort det onda!!
Så snart är det över :D

En serie jag rekommenderar är "the Carrie diaries"! En serie om en tjej som bor i Connecticut (stavning) och får praktik på Manhattan i New York. Det är då Carries liv ändras helt!
Killar, vänner och New York!
Man kan titta på den gratis, på engelska och utan text på megashare.info

En fråga till er därute!
Ska jag börja med en veckans rekommenderation?? Kommentera!

"Always give thanks to God the Father for everything in the name of our Lord Jesus Christ. (Ephesians 5:20 ERV)"

Bless

Av Ida - 10 oktober 2013 17:54

Nu var det ett tag sen!!!
Igår var jag ute med mina småbröderna och krattade!! Vi hade ganska kul :D

I skolan går det bra!! Hade matteprov igår :) fick nog godkänt!!
Äntligen har vi alla lektioner vi ska ha lagts in i schemat!! Nu har jag fem musik lektioner i veckan :)
Imorgon är det alpha!!! Jaaaa
Då kommer ny generation och ska prata för oss :) ska bli jättekul att träffa Olivia igen!! För tredje gången den här terminen :)

Varför jag inte skriver lika mycket är för att jag har skaffat en dagbok! + att jag inte gör tillräckligt spännande saker :/
Hejhej
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards