Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Ida - 24 maj 2013 07:21

Vaknade nyss för att gå upp till Lelly!! Hon behöver ut på promenad!! :/
Är ganska trött!
Tänkte stanna där uppe o titta på lite tv innan jag ska till skolan, så får mamma plocka upp mig där :)
Förstår verkligen inte hur folk som åker buss till skolan orkar vakna tidigare!! Jag tycker det är jobbigt att vakna nu!
När vi skulle ut på promenad igår kväll så kom min katt Stjärnbläs med!! Blir riktigt irriterad på henne, när hon bara går någon meter framför Lelly o bara retas! Fick ringa mamma o pappa så de fick komma o hämta Stjärnbläs, så jag o Lelly kunde gå hem själva istället!
Nä måste ta o klä på mig nu o äta frukost!
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards