Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Ida - 2 maj 2013 18:23

Oj nu var det ett tag sen!!!
Kommer bara ihåg vad jag gjorde förra helgen inte så mycket mer och fram tills nu :)
Så, i fredags åkte jag och min moster mot Örebro för att gå på en konsert i mellringekyrkan i Örebro men en kille från Texas, USA, Jimmy needham!! Det var superbra, unplugged och han pratade lite om sin uppväxt!! Sedan köpte jag en utav hans tröjor och sedan tog vi bild med han och jag fick hans autograf på tröjan!!
Hon vi skulle bo hos hade det superfint och det kändes som att bo i ett hotellrum fast man sov på en madrass haft på golvet! Det stora problemet när vi skulle gå och lägga oss var att det någon festival i närheten av lägenheten så allt dunkade, men vi kunde sova ändå!
På lördagen så fick vi praktiskt taget hotellfrukost, massor att välja på och jordgubbar <3 Sedan flyttade vi bilen till en annan parkering och gick i någon timme på stan. Då köpte jag ett svart ginatricot linne och massa färgade strumpor :) sedan åt vi lunch på ett kebab ställe fast vi tänkte gå på jensens, för att jag inte varit där tidigare men det var fullt :/
När vi satte oss i bilen så visste jag att vi inte skulle vara kvar i Örebro, men jag visste att vi skulle vara borta hela helgen :) men när vi åkte från Örebro fick jag veta att vi skulle till Västerås, men inte till vem :/ När vi åkte in på gatan vi skulle bo på visste jag precis vilka det var!! Mina barndomskompisar, Olivia och Gloria!! Vi hade sååå kul under kvällen, men det tog lång tid innan vi skulle äta. Men jag tänkte inte mycket mer på det :/ sedan sätter det mig i en fotölj med en handduk för ögonen och när jag tog bort handduken såg jag att min kusin, på 3-4 månader, satt framför mig!! Och jag bara log och när hon såg mig le då log hon tillbaka!!
Jag märker hur långt det här blev! Fortsätter med helgen imorgon!
Bilderna är ifrån fredag och lördag!!
Första bilden jag, Jimmy och min moster! Andra bilden Jimmy på scenen! Tredje bilden Örebro slott! Sista bilden är på mig o min kusin!!
Bless U

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards