Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Ida - 18 maj 2013 23:33

Dagen började med att jag vaknade innan alarmet, men lyckades somna om trots racingbilarna ute! Sov en halvtimme till! När jag vaknade gick jag ner o åt frukost och sedan gick jag och klädde på mig för att sedan sitta en stund med skoljobb :(
Vid 2 åkte jag på gymmet o tränade + massagestol en timme! Sen hem o duscha för att vid halv 6 min kompis Linnea skulle hämta mig o vi skulle till friggesund på en konsert på en kyrka där :) På och efter konserten träffade jag 1 av mina bästa vänner, Sofie, och fick prata o ta igen massa tid! :D är glad eftersom hon kommer spendera mer tid i hudik då hennes kille bor i Ljusdal! Superkul!! :D
Åkte hem efter 10 och nu är det till att kolla på resultatet av Eurovision!!
Heja Armenien o Sverige!!!
Han som sjunger i armenierns låt ser ut som Jesus fast med unibrown (ett ögonbryn)!!!
Visst är bilden rolig!! :D London Londoff!!
Bless U

Av Ida - 18 maj 2013 14:57

Har precis klivit upp ur en skön massagestol efter en halvtimmes träning på gymmet!! :D
Underbara träning! Tack för resultat!!
Ett bibelord: "Ha din glädje i Herren, han ger dig allt vad ditt hjärta begär. (Psaltaren 37:4 B2000)"
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards