Alla inlägg den 31 juli 2013

Av Ida - 31 juli 2013 23:53

Jahapp idag äre sista juli! Kul :D
Om en vecka kommer jag att få sova i min egen säng!! Superskönt!
Tiden här har gått så himla snabbt! Kändes som om det var förra veckan vi kom, men inte då :)
Har inte hänt nåt speciellt sen London! (Inget kan slå att träffa Alfie!)
The Royal Pavillong imorse. Tråkigt! Man fick inte ta bilder inne i slottet!! Dumma dem :(
Photo quiz ikväll! Riktigt kul! Man skulle gå runt i stan och ta bilder på olika saker och människor! Min grupp kom tvåa och i den vare Anna, Nora, Mirjam och jag :) Ellens (min rumskompis) grupp vann :) Grattis till dem!!
Sen sist så sa vi hej då till alla turkarna! De åker hem imorgon :/ lite tråkigt för nu blir det bara vi svenskar, då blir det nog inte lika mycket engelska :/ men men, sånt är livet :/
(Bild 1; haj från sealife i Brighton. Bild 2; the Royal Pavillong. Bild 3; en one way skylt i mitt område :)!)
Vi ses
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards