Alla inlägg den 17 juli 2013

Av Ida - 17 juli 2013 23:29

Det är sista kvällen i min kära säng! I mitt rum! I mitt hus! I Hudiksvall! OCH i Sverige!!!! :( :)
Är ledsen, rädd, nervös och glad!
Känns inte dom om jag kommer att våga åka själv!! :(
Be för mig!
Godnatt
Bless

Av Ida - 17 juli 2013 18:17

Nu har jag bara lite packning kvar att göra, det mesta jag har kvar är något jag inte kan packa förrän imorn :)
Det som är kvar nu är underkläder, regnjacka, träningskläder (packar det imorn, ska träna ikväll vett ni!) och sen badrumssaker :D
Kommer inte ihåg om jag skrev att jag tränade en kvart igår ;) men jag gjorde det iaf och jag har träningsvärk i armbågarna!?
Missade nästan bussen till dellenbaden igår! Nästan :) gjorde illa höften lite när jag krockade den mot ett armstöd när jag gick till Linnea som oxå satt på bussen :/
Kul som vanligt på kung! Fast det var lite kallt :(

Kan knappt fatta att jag imorgon åker till Brighton!!!!! Och är borta i två veckor! Nej tre är det :)
Vi ska åka hemifrån vid nio, för att vi stannar på Ikea i Uppsala, men vi ska in till Uppsala centrum en sväng och köpa en bh :)

Ska nog börja använda linser till hösten!! :D ska bli skönt att kunna se utan glasögon :)
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards