Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Ida - 30 juli 2013 12:50

Hade en awesome dag i London!! Blev bara sightseeing och lite shopping :)
Vi såg backingham palace, westminester abbey, big ben, Londoneye, trafalgar square, Oxford street mm!

Sen träffade jag en väldigt speciell person!! Alfie Deyes!!! Han som har pointlessblog på youtube :D
Han gick förbi mig på Oxford street och först visste jag inte vad jag skulle göra. Men efter en stund sprang jag efter honom och ropade efter honom!! Fick en bild o en pratstund!! Asglad! (Bildbevis längre ner)
Min kompis Emma är ganska avundsjuk :) sen en som jag gick med förut, hennes dröm är att träffa honom :D
Nu är det snart bara en vecka kvar :/ :) längtar inte hem lika mycket nu längre :) det är skönt :)
See ya later
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards