Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Ida - 18 juni 2013 21:33

Såå skolavslutningen var i torsdags! Sådär. Tråkigt väder, men bra med tält!
Kommer sakna skolan jättemycket, det är ju bra att man kan komma å hälsa på flera gånger! Kommer att göra det i höst!
Iaf skolavslutningen! Först tågade vi (niorna) in till att Ami o två elever spelade typ äppelbosång (tror jag), sen välkomnade Ami alla och sen började alla solo nummer! Jag skulle sjunga tell the world i'm here med ulrik munther som typ tredje soloartist! Var knappt nå nervös innan o då trodde jag att jag skulle sjunga fel på scenen, men det gjorde jag inte!!! Fick jättemycket applåder och många har sagt att det var jättebra, sen la jag ut videon när jag sjunger på fb o där fick jag också massa kompimanger!! Jättekul!
Sen fick vi våra betyg! Fick 7 E, 6 D, 1 C, 1 B och 1 A (lite osäker)! Är iaf nöjd!! Mitt merit poäng är 197,5 så jag har höjt det men tio poäng!! Nu är det bara att vänta på att få brevet från Broman där jag kommer in på musiklinjen!!
(Dålig sista bild, men min rektor Jonas som håller ett tal! Första bilden var torsdagsmorgonen med examenskläder på!)
Blessings

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards