Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Ida - 10 juni 2013 22:48

Sorry att jag inte skrev igår som jag lovade! Glömde helt enkelt bort det!
Iaf i lördags så åkte vi först till smyrna i vattlång där det var en kort predikan med Martin bergerstål + lovsång med bjuråkersgänget! Jättebra! Efter det gick vi till Hanna (en kompis) där vi först fick fika och sen bjöds det på hamburgare! Under kvällen satt vi å pratade, lekte lekar ute, döda massa mygg, hoppade studsmatta, döda lite mer mygg, äta chips, vindruvor och vattenmelon och det sista vi gjorde var att spela the recistence (stavning) ett jättekul spel!! Lite svårt att förklara, men man ska typ lista ut vilka som är spioner utan att de vinner mot rebellerna! Det låter kanske tråkigt, men det ett av de roligaste spelen jag har spelat! Iaf, vi började spela runt 23:30/23:50, vet inte hur många omgångar vi spelade, men vi gick hem till Ester och Eva strax innan två! Helt sjukt! Linnea och jag skulle sova hos E&E för att våra föräldrar vill alltid hämta oss sååå tidigt!
Idag har jag cyklat upp till Lelly fyra gånger + att jag cyklat ner med!! Första på morgonen, andra mitt på dagen, tredje på kvällen (innan biggest loser) och sista vart efter vi kommit ner efter biggest loser för jag glömde min mobil!!
Idag började oxå sista veckan i nian!!!! Jag var en av de som städade mest i klassrummet!! :( de flesta andra satt bara i soffan och chillade!!! Efter lunch så kom min lärare Ami upp och tittade o skrev ner sakerna som inte var kvar än och då tog jag lite mer kommando!! Och folk lyssnade faktiskt :) imorgon blire Boda Borg i torpshammar med alla niorna, Ami, Jonas och en till lärare :) Glad Ida ligger i sängen och ska nu sova! Bilden: tänk inte på flygplatsen!! (^^)
Bless <3

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards