Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Ida - 15 juni 2013 14:53

Hejsan!!
Ja det blev inte i tisdags, inte i onsdags, inte i torsdags eller igår (fredag)!!! Men idag blir det!
Boda Borg i torpshammar i tisdags!! Superkul säger jag bara! Drygt med att åka bussen dit. Tog typ två timmar!! När vi kom dit så åt vi lunch och sen gjorde vi grupper! Jag ville helst vara med lärarna och då fick jag det!! Så i mitt lag var det Jonas, rektor, Ami, min coach, Pernilla, sv o eng lärare och Julia ifrån 9a! Det fanns typ 22 banor. Vi gjorde ganska många av dem! Vi klarade banorna hall of fame, quiz blandat, quiz underhållning och check! Vi klarade flest banor!! Alla banor va jättekul!!
När jag fick veta att vi skulle till Boda Borg så ville inte jag med, så jag sa det till Ami och hon var oxå rädd! Så vi åkte lite rädda tillsammans! Vill åka dit igen o göra fler banor!!
Ska kolla om vi kan åka dit med alphan till hösten!! Hoppas!
Blessings

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards