Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Ida - 27 mars 2013 16:46

Nu är det dax att åka hem från gymmet! Kom dit vid halv tre o åt två piroger sen tränade jag på crosstrainern i ca 30 min! Efter det strechade jag och sen gick jag in i duschen! Och hela tiden var jag själv! Sen satte jag mig i massagestolen i 15 min och nu är jag snart på väg hem! :D
Imorron är det sista dagen innan lovet och då får jag sluta en timme tidigare, vid 14:10 :) och så kommer vi få vara ute på sista rasten och leta efter påskägg som lärarna gjort ordning åt alla elever på högstadiet! 22 i varje klass, 2 9:or 2 8:or 3 7:or och 6b!! Det är ganska många + att det står ens namn på ett ägg!! :D
Hoppas ni alla får ha en riktigt bra påsk!
Kom ihåg: påsken handlar inte bara om ägg utan om Jesus som dog för oss!
"The definition of love is Jesus Christ. He is love
The nails in his hands, the thorns in his brow
Hanging on a cross for your sin my sins
That is love he died for you and me while we still hated him
That is love
God is true love, and if you don't know this love
Now is the time to know, perfect love!"
Love - Jaeson Ma
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards