Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Ida - 23 mars 2013 13:02

Är inne i stan med mina kompisar Elsa och Linnea och halv två ska jag träffa min pappa o mina syskon på donken och äta lunch :)
Igår var jag på alpha på kyrkan med mina andra kompisar! Det var jättekul! Vi övade en teater och musik inför påskdagen! Och det var så jättekul när vi övade låten en gång för då var jag så säker på ett ackord men när jag skulle spela ackordet blev det i fel tonart än den vi spelade så då började vi skratta och sen fortsatte vi!
Vet inte om jag har skrivit om instapray appen men gör det igen isf :) den är jättebra och man kan dela sina böner med andra kristna i världen! Om ett tag kommer det att komma nya uppdateringar, med hashtags, att man kan tagga en annan användare i bönerna eller i kommentarerna, privata medelanden (som på Facebook) och mycket mer! (Informationen kommer ifrån de som jobbar med instapray som tog kontakt med mig via instagram när jag skrev om instapray)
Ha en super fortsatt dag!
Blessings

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards