Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Ida - 12 augusti 2013 23:44

Jahapp! När jag ligger i sängen om en vecka så har jag börjat mina tre år som estetmusiker på Broman!!
Jag är faktiskt inte så jättenervös nu men kommer nog att bli det lite mer närmare :/ med tanke på hur jag kände i våras när jag var där på prova på dag :)
När jag läste på Bromans hemsida så såg att det stod att skolan börjar kl 8:00 och då har jag utgått ifrån det! Men när jag kollade utropen i aulan på deras hemsida igår stod det att de som börjar 1 ring estet, 1 ring ekonom, 1 ring samhälle och 1 ring med två linjer till skulle samlas i aulan kl 11:30!! Känns bra att få sovmorgon första dagen :)

När jag va i Brighton så skaffade jag och Ellen oss en varsin hennatatuering fast en svart/jagua! Hon skaffade sig en vid nyckelbenet med ett kinesiskt tecken som betyder power! Medans jag skaffade mig en tatuering på armen, det var en G-klav o en F-klav som formade ett hjärta :)

Den håller på att gå bort nu :( vilket är tråkigt :(

Men det är ju ingen RIKTIG tatuering så jag vet ju att den någon gång skulle försvinna :/
Har läst om massa som skriver att de är jättefarliga, men jag rekommenderar att fixa den på hennatatoo stället på Brighton pier i Brighton!!
Nu måste jag släcka för att försöka vända tillbaka sömntiderna :)
Puss och godnatt
Bless

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards