Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Ida - 24 februari 2013 22:42

Hej och godnatt!
Nu äre dags att sova för Ida efter en konsert med Samuel Ljungblahd! Totaly amazing!!
Ni måste lyssna på hans låtar på spotify och youtube!!
Imorron blir det skolan och då är det bara den här veckan och sen är det sportlov och jag tänker inte sporta något om inte bowling räknas som sport :) jag ska istället skriva en låt med min moster till min kusin Hannah, vara hos min mormor och ta fotografier med min kompis Elsa och sen på fredagkväll ska vi på alpha och då ska vi bowla i stan, titta på film och bara mysa!
Sen på tisdag ska jag visa upp min "fantastiska" dans för min idrottslärare som jag har haft i bakläxa i en månad snart!
Bless
P.S Bilderna är ifrån konserten ikväll.

Presentation

My name is Ida Westberg and I'm 16 years old.
In school I read music.
I love to play the piano, guitar and the ukulele, I also love to sing!
Here you'll be reading about important things!
Everything will be in English.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Omröstnig

Favorit del av julafton
 Få presenter
 Ge presenter
 Kalle Anka
 Julmaten
 Umgänget
 Allt
 Annat

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards